חדש באתר!
סל קניות...
Alternate
 
 

אז איך זה עובד?


מוזיקה מקורית ועריכת סאונד: יואב (יויה) אסיף, הוקלט ובושל באולפני YoyaMusic
  • בכל יום אנו מציעים מספר מבצעים בהנחות מדהימות.
  • ההנחות יתקיימו רק אם הצלחנו להגיע לכמות האנשים המינימלית הנדרשת למבצע (הכמות מופיעה בעמוד המבצע).
  • אתם שותפים מלאים לתהליך, ויכולים להשפיע על קיום המכירה, בפועל.
    פשוט ספרו על זה: בפייסבוק, בטוויטר, בדוא"ל, בטלפון, ב-SMS. אנחנו מצידנו נספק לכם כלים להפיץ את המבצע בלי הרבה מאמץ, בקליק.
  • אם חשקה נפשכם במוצר או שירות אחר - תוכלו להקים מבצע משלכם או להצטרף למבצע שנמצא בשלבי גיבוש. היה ותצטרף כמות נאה של מתעניינים המוכנים לשלם סכום שהספק יכול לעמוד בו - ננסה להביא את המבצע לאתר במחיר הטוב ביותר.
לשאלות נוספות היכנסו לעמוד תשובות לשאלות נפוצות , או צרו איתנו קשר .

איך עסקים מצטרפים?

בין אם אתם בעלי עסק, מנהלי שיווק/מכירות/פיתוח עסקי או בעלי עניין לקדם מוצרים או שירותים באתר BigDeal – כדאי מאד שתקראו:

BigDeal הוא מודל ייחודי לשיווק העסק שלכם, להגדלת מכירות ולייצור תנועה של לקוחות עד פתח בית העסק.

המודל עליו מבוסס האתר הוא מודל בעל הצלחה מסחררת בעולם: אנחנו מפרסמים אתכם, יוצרים קבוצת רכישה גדולה וברגע שמגיעים למינימום המצטרפים לקבוצה – מעבירים אליכם הזמנה גדולה. נשמע טוב מדי? זה פשוט כך! המהפכה החברתית המקוונת, יחד עם המשקל שמקבל שיווק מפה לאוזן בשנים האחרונות – יצרו מודלים שבהם עסקים יכולים לצמצם חלק מתקציבי השיווק שלהם בתמורה להנחה משמעותית שמטרתה צירוף לקוחות חדשים. אם לא הגענו לכמות המכירות המובטחת – אין עסקה ולא הפסדתם דבר (להיפך – הרווחתם פרסום חינם).
אנחנו הופכים לשותפים עסקיים שלכם. הצלחתם? הרווחנו גם אנחנו. החלק שלנו הוא אחוז מוסכם מהמכירה.

מה עסקים מקבלים ב-BigDeal, שלא יוכלו לקבל במקום אחר?
  • לקוחות חדשים והיקף מכירה גדול - עסקה מתקיימת רק אם הצטרפה כמות המינימום של קונים.
  • שיטת שיווק יעילה, ניתנת למדידה ונטולת סיכונים – אנו לא גובים תשלום על הפרסום ומרוויחים רק כשאתם מרוויחים.
  • תשומת לב ממוקדת של כל מבקרי האתר לכל פרטי בית העסק – למשך המבצע.
  • Up Sale כמעט מובטח. לקוחות המגדילים קניה או מביאים עימם חברים – כלולים בפוטנציאל העסקי.


מה חשוב שתקחו בחשבון לפני שתצטרפו?
  • הלקוח המקוון מודע יותר מאי פעם ל"טריקים" של מחיר, ובעל יכולת השוואה מיידית. לכן, אל תכריזו על הנחה של 50% אם ממילא מחיר השוק נמוך בהרבה ממחיר המחירון. כל המבצעים המוצעים באתר חייבים לשקף הנחה אמיתית שלא ניתן היה להגיע אליה ללא כוח קבוצתי. עסקים שיעשו זאת יפסידו פעמיים: הן באמון הגולשים והן בפרסום השלילי (הגולשים דנים בכל מבצע בין חברים וברשתות החברתיות השונות. "בלופים" צפים למעלה במהירות).
  • ההטבה שאתם מציעים חייבת להיות הטבה בעלת ערך אמיתי, ולא משהו שמעטים חפצים בו, או שניתן למימוש רק בתנאים לא אטרקטיביים. זכרו שאתם מפרסמים את עצמכם. לא הייתם רוצים שהלקוחות יסברו שזה מה שיש לכם להציע, או, גרוע יותר: שאתם מזלזלים בתבונתם.
  • במימוש ההטבה התייחסו ללקוחות בדיוק כמו אל כל לקוח בעל ערך, גם אם קיבל הנחה יפה. במדיה החברתית – כמו שישמחו להמליץ עליכם כך גם לא יהססו להתלונן על יחס שאינו ראוי. בנוסף, כחלק ממדיניות החברה, BigDeal יעמוד לצד הגולשים בכל מקרה של אי כיבוד ההתחייבות במלואה מצד בית העסק.
בעל עסק להצטרפות - לחץ כאן .

 
|   אודותינו   |   איך זה עובד   |   עסקים   |   שאלות ותשובות   |   תנאי שימוש   |   צרו קשר   |   מדיניות פרטיות   |
 
© כל הזכויות שמורות לאתר ביג דיל. אין להעתיק, להציג בפומבי או להשתמש בתכנים המתפרסמים באתר ובנתוני המבצעים השונים
לרבות: הנחות על הופעות, הנחות על הצגות, קניה קבוצתית עבור מבצעי ספא, מסאז' בהנחה, כרטיסים מוזלים לארועים, הנחות לאטרקציות, קניות קבוצתיות למוצרי ספא,
הנחות למסעדות,קופונים,חוגים, סדנאות, קורסים, לימודי העשרה, קבוצות רכישה למוצרי תרבות ופנאי או מוצרים אחרים - ללא קבלת אישור מפורש בכתב.